16661 Ventura Blvd, Encino, CA 91436

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ تراکتورسازی در زمین سایپا برنده شد/توقف خانگی سپاهان مقابل ملوان

تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه روند رو به رشد خوب به یک پیروزی ارزشمند در زمین سایپا دست یافت. این در حالی است که سپاهان در یک بازی خانگی از پس تیم ملوان بندرانزلی برنیامد.
به گزارش سرویس ورزشی عصرامروز ، تراکتورسازی امروز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه دستگردی مقابل سایپا به پیروزی برسد.
تک گل تراکتورسازان را شاهین ثاقبی در دقیقه 18وارد دروازه تیم میزبان کرد.
تراکتورسازی که در نیم فصل دوم روند رو به رشدی داشته با این پیروزی 38امتیازی باشد با این حال همچنان پشت سر پرسپولیس و ذوب آهن در رده پنجم قرار دارد.
در دیگر بازی هفته بیست و چهارم تیم سپاهان که روزهای خوبی را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ سپری نمی کند مقابل ملوان بندرانزلی مساوی کرد.
سپاهان با گل دقیقه 19 رسول نویدکیا به رختکن رفت اما محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 65 بازی را به تساوی کشید. مردان ایگور استیماچ با شکست فاصله ای نداشتند که لوسیانو پریهرا در واپسین لحظات بازی موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه ملوان را باز کند. البته این پایان کار نبود. ملوانی ها توسط مازیار زارع در دقیقه 95به گل تساوی دست یافتند تا ناکامی های سپاهان در رقابتهای لیگ برتر همچنان ادامه داشته باشد.
سپاهان با این تساوی 39 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت.
تیم فوتبال گسترش فولاد هم در نخستین بازی هفته بیست و چهارم موفق شده بود بازی 3 بر یک باخته را با پیروزی 4 بر 3 مقابل ذوب آهن عوض کند.