16661 Ventura Blvd, Encino, CA 91436

برانکو ایوانکوویچ: پرسپولیس نتیجه نگیرد بهانه نمی‌گیرم/ مذاکرات در مراحل پایانی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات لیگ پانزدهم گفت: خیلی بازیکنان در فهرست ما قرار دارند که مذاکره با آنها مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.
به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری که بعدازظهر امروز در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: جلسه ای که امروز برگزار کردیم یکی از جلسات عادی است که برگزار کردیم. ما برای سروسامان دادن به تیم از این قبیل جلسات برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: در این جلسات در مورد بازیکنانی که قرار است باشند و بازیکنانی که قرار است جذب شوند صحبت کردیم. میل همه ما این است که تیم با کیفیت تری داشته باشیم. برخی بازیکنان ما قراردادشان تمام شده و ما در حال مذاکره با آنها هستیم. امیدواریم این مذاکرات همراه با موفقیت باشد.
برانکو در مورد جذب و حفظ بازیکنانی چون محمد نوری، وحید طالب لو و سیدجلال حسینی گفت: همه این بازیکنان مورد نظر ما هستند و خیلی های دیگر هم در این فهرست قرار دارند. با این حال این باشگاه است که بررسی می کند که آیا می تواند این بازیکنان را جذب کند یا نه.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما این است که بتوانیم تیمی را آماده کنیم که بتواند در رقابت های لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کند.
ایوانکوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه توانسته با بازیکنان مورد نظرش به توافق برسد یا نه گفت: این قول را دریافت کرده ام که مذاکرات روزهای پایانی خودش را سپری می کند اما هنوز نهایی نشده است. با این حال مذاکرات رو به اتمام است. ایده ال این بود که همه بازیکنان از روز نخست با همدیگر تمرینات را شروع می کردیم اما ما نمی توانیم از واقعیت دور باشیم که تازه چهار روز قبل رئیس باشگاه انتخاب شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شروع تمرینات این تیم با بازیکنان کم تعداد گفت: ای کاش همه بازیکنان دور هم جمع می شدند و امیدوار بودیم که با تمام نفرات تمرین می کردیم اما من نمی دانم این روز چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.
برانکو در واکنش به این پرسش که آیا مشکلات فعلی مانع از نتیجه گیری این تیم در لیگ نخواهد شد و شما بهانه جویی نخواهید کرد؟ گفت: در این زمینه حق با شماست. ما شروع خوبی نداشته ایم و ممکن است در لیگ مشکل خواهیم داشت. قطعا من دنبال توجیه نخواهم گشت چرا که هیچکس حرف مرا باور نخواهد کرد.
ایوانکوویچ در مورد وضعیت همکاری کریم باقری با پرسپولیس گفت: قرار است ایشان فردا با باشگاه جلسه داشته باشد و امیدوارم مشکلاتش برطرف شود چرا که او یکی از دستیاران مهم من قلمداد می شود. خود من خواستم که دو کمک مربی ایرانی در کادرم باشند. کمیته فنی هم تصمیم گرفت که قنبرپور و کریم باقری باشند.
برانکو در خصوص پیام صادقیان و ادینهو گفت: امار این بازیکن برزیلی مشخص است و همه باشگاه ها این بازیکن را می خواهند اما اینکه پرسپولیس این بازیکن را می خواهد اجازه بدهید جزو رازهای باشگاه باقی بماند. در مورد پیام صادقیان هم برای این بازیکن در تیم آینده اش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند از استعدادش به خوبی استفاده کند.